Aug. 1, 2011

Hej , im home från Gotland. Kommer lägga in miljoooooontaaaaaaaals bilder.
Men ... Inte nu . Haha . Dagen idag har varit aaaas najs. Perfekt sommarlovs dag !
Först gick jag upp typ 11 och Sedan cyklade jag till hanna. sen var jag med hanna . Vi cyklade till bibblan och lämnade en bok hanna hade lånat. okej den var försenad.. hon hade skuld hahah !!! och sen så köpte vi mjuklglass och åkte hem :D elr "bikade" Bike:ade :D sen spelade vi fotboll på ip . Sen skulle hanna till sitt land så då cyklade jag hem och var hemma en ganska lång stund . sen cyklade Axel och jag ( min brorsa. ) till centrum . Eller vi cykldae typ halv 9. Jag köpte en fruitshoot och cheezballss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0