Grönan/zofi

Hej , idag har jag varit på Grönan med Hanna , Alicia , Paula och Nicole. Det var jätte kul. Vi åkte tåg dig och sen så fick vi skjuts hem. Jag åkte allting. Det var superdupermega kul! Vi gick också i spökhuset och det var så jääkla läskigt. När vi gick och blev skrämda av en Mumie , The grudge tjejen , Jigsaw och någon i pirates of carabien. Vi ramlade ..ha så rädda blev vi där inne! Jag blev hes av allt mitt skrikande. Sedan träffade Jag Nicole och Hanna en kille från gladiatorerna. Först började jag snacka med han. Och sen så sa han att vi skulle åka tsm jag bah : nja kanske.. sen sa han att han var från gladiatorerna och så visade han oss bilder på han och dom andra gladiatorerna . As tufft. Jag e stolt för han bärde mig hahaha ! Här är lite bilder ! Puss ! Måste bara påpeka att jag träffade en sån hiiiimla massa sköna personer! Awesome dag! :D


gladiatorn och niccole!

Jag och alice

kiwi och Hanna






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0