I had a dream I was king, I woke up still king.

Har nyss spelat match , vi vann med 8-1. Jag gjorde ett väldigt snyggt mål. Jag tyckte jag presterade bra även fast jag sträckt låret och stukat foten. Hahah det där lät lite fult. Men foten brydde jag mig inte så mycket om förutom när jag ramlade på den. Klantis -.-  . Vill också bara påpeka att det är Fredag , vilket innebär att man får sova huur länge man vill imorn ! Just nu sitter jag med en inbakad fläta filippa gjorde på mig idag! Ville bara påpeka en till sak att Hanna är världens bästa bästis ♥
Det var egentligen en i samma bild , men de funka inte "/

Kommentarer
Postat av: Paula

Kan du inte ta en anna bild där jag ser lite glad ut? :)

2011-08-27 @ 12:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0