Jag saknar dig

Hej. På fredag den 19  har jag saknar dig bio premiär. Jag har själv läst boken nu under sommar lovet som är skriven av Peter Pohl. Och boken är så sjukt bra och sorlig man gråter väldigt mycket. Tror nästan ingen kan läsa den utan att gråta, Och i så fall är man riktigt okänslig. Filmen/Boken handlar om:

Två tonårsflickor springer över vägen efter bussen till skolan. De är tvillingar, enäggstvillingar. Den ena systern blir påkörd och dödad. 
Detta är berättelsen om Tina som blev kvar, tvungen att försöka stå upprätt i livet utan sin syster Cilla.
'
Och jag rekomenderar värkligen att läsa boken innan ni kollar på filmen. För oftast är boken mycket bättre.
Kram Paula

Kommentarer
Postat av: Anonym

men bara för att man inte visar känslor på utsidan behöver man inte vara okänslig?

2011-08-18 @ 16:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0