Längesen../hanna

Ser att ingen har bloggat, även fast jag vet att Sofi har tillgång till en dator uppe i Norrland.
Hur ska man tolka det?

Iallfall, nu ska jag blogga :)
Jag ska åka hem om 2 dar.. :(

Idag har jag vart på vattenland, en vattenpark.. :)
dem hade en 2 nya vattenkanor, som jag åkte. eller jag åkte allt :D

Den ena som är jätte ny var skit kul! Jag åkte den flera gånger, först åkte man typ i ett rör, sen åkte man ner till
en ramp typ, här är en länk på den vattenruschkanan:D kolla gärna!!
http://www.youtube.com/watch?v=KhhxIFp9YPM

Nu sitter jag och är jätte trött för jag har ju sprungit runt och åkt massor av saker, träffade
en tjej där som jag blev kompis med :) Hon var jätte trevlig.

Hejdå :)
Hanna<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0