Japp

Heej, Nu ligger jag i sängen och har tagit nummer fyra på min godiskalender, och det var chokladen Japp!
Klockan 14.00 ska vi ha träning, innomhus! Det är första gången på året som vi har innomhus träning, och det känns lite tråkigt, för det är så kul med utomhus..
Idag ska jag väll plugga till provet i morgon,
Oh juste, jag kanske ska tona mitt hår igen, för att lite fick inte färg, men det ser ut som slingor..
Detta är mitt schema för idag
09.10-10.10 FILM (vet inte vilken...)
10.20-10.21 Stiga upp ur sängen
10.21-10.30 Mingla runt och vet inte vad jag ska göra
10.30-11.00 Frukost
11.10-... Kolla på tv och annat skoj
Detta är inte eeexakt mitt schema, wordfued kommer ju inte lite här och var, men ändå (;

KKraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0