Lalalalal

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, jag åkte bananbåt och ''soffa'' i Grekland. Säkert många andra saker, men minns inte det riktigt.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Fest hos Mange, Danza Kuduro...
Vad önskar du att du gjort mer?
Vart ute och cyklat<3
Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit vid datorn
Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag var hemma och fikade, sen kom Zofi och Paula och gav mig en tårta och presenter!
Har du lärt dig något nytt?
hmm.. jag venne
Har du rest under året?
Till Grekland!
Vilket citat skulle du koppla till detta år?
-
Vad förväntar du dig av det kommande året?
mycket sol! <3
Fick du några nya vänner iår?
Jaaa började ju i en ny skola<3
Idag ska jag vara med Paula, vvi ska åka till Täby trorja!
Byee
<3
/ Hanni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0