Längesen!/Zofi

Idag gick jag upp halv 2.. najs! ...not . Igårkväll slog jag in alla julklappar. (en kvar att slå in!) Och sen spelade jag Fifa med min brorsa. Igår var jag också i Täby med  Paula. I slutet kom Thiti och Rikard. Så vi gick med dom. Jag köpte strumpbyxor.. och paula örhängen. Jag hade ont i huvudet i Fredags.. men jag följde med Paula och Alicia hem och sen spaade vi hos Alicia. Hanna är sjuk och det tycker jag är tråkigt:( för har inte varit med henne sen... torsdags.. ;ooooooooo

Idag är det söndag och imorgon är det skola. Men vi har elevens val och jag har första dagen Pepparkakshusbakning och andra dagen Foto :D så jag är jätte nöjd!!
Kram Zofi
jag och bamsekuden , ska ha elevens val med henne :)

Kommentarer
Postat av: Becca

MEH TACK. nu ska jag lägga ut fula bilder på dig hahahhaha

2011-12-18 @ 20:35:04
URL: http://beccaforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0