Så mycket bättre - nästa!

Nu har vi precis ätit, vi åt egna pizzor somm vi gjorde själva, tycker det är ganska gott!
Pappa är ute me hunden, så vi kan inte se på Så mycket bättre, så vi spolar tillbaka när han kommer hem,
nu sitter jag och lyssnar på When im 64 - Beatles, jag lyssnar på dems skiva, den är asbraaa

jag blev fett nöjd med håret, syns inte så jääätte mycket, men det blev vackert tycker jag :D
Kan dock inte lägga upp en bild eftersom jag inte har någon bra kamera, men jag får be sofi fota mig nån dag snart, så får vi lägga upp en bild :)
Jag tycker mest om Laleh eller Mikael Wihe, Mikael är roligt, haha (;
Kram!
Ps. Är jätte bloggsugen, detta är tredje inlägget idag för mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0