Tjäääänare / H

Idag har jag vart med Paulis, vi åkte skolbuss hem, sen åt vi och kollade på Top Model 3 (2004 :s)
Vi såg inte hela, eftersom vi var tvungna att plugga lucia texterna. Båda vi är med i Lucia tåget, och vi har genrep på torsdag, då ska man kunna allt .. men det kan inte jag, några låtar kan jag inte. Så vi pluggade det en liten stund, sen kollade vi på
Twilight (första filmen)
Den är så grymt bra! Den och Breaking Dawn part 1 är bäst av The Twilight Saga.
Jag rekomenderar dem starkt, för er som gillar drama, kärlek och action(ibland)
Jag tänkte från börjarn, att jag inte kommer tycka om dem, men efter näst sista filmen, som jag såg på bio för nån vecka sen, började jag tänka om! Så nu har jag läst, läst och läst flera dagar. Böckerna är är också sjukt bra.
Sen åt vi också, sen kollade vi klart på filmen. Sen åkte jag hem, och nu har vi suttit och pratat, kollat på dem när dem åt, smakade eftersom det var våfflor, målat naglarna och LÄST!
Nu sitter jag i min säng och tänker fixa tills imorgon, så jag slipper göra det imorgon eftersom jag har rätt stressigt på morgonana.
Kram

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAH BÄSTA BILDEN <333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0