wordfued <3

Tjena mors!
Nu sitter jag i sängen, har precis pluggat, läst och wordfuedat lite.
haha nu ska jag berätta en sak, ni kommer säkert tycka det är lite töntigt, men jag tycker det är coolt.

Jag önskade mig när klockan var 17.17 att vi ska äta på Max, och det ska vi! :D :D :D :D :D
Hihih

Mm.. Imorgon ska vi ha prov i SO om bibeln, Adam och Eva, Abraham och dem Abrahamitiska religonerna, Moses osv..
Jag tycker det var jätte enkelt, om man läser igenom kan man allt, och det är bra..

Idag hade vi innomhus träning och det var lite sådär, vi var 5 st, och Paula då, men hon hade inte bytt om för hon hade glömt skorna i skolan, och då fick hon vara med i bland, och hoppa in som målvakt lite dåodå. Men det var endå roligt, vi körde fotbollstennis, det är jätte kul!

Idag är det då Andra Advent, men ännu ingen snö?
Det känns lite dåligt, det kommer inte komma nån snö tills jul :( tror jag!
Igår var jag ju i Täby med mamma och jag köpte jätte balla boots tycker jag (:
Typ svarta kängor med svart/röda skosnören :D

Kram!
Hanna
ASBRA BOOOOK, LÄSER DEN JUST NU <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0