HANNA HEMMA

HEEEMMA ! :D

Hade sjukt kuul, köpte mycket. 
2 bikini
2 syklop
presenter(kan inte avslöja det här)
klänningar
choklad
klocka
Och mycket mer (tror jag ..)
Vi åkte massa saker efter båt, jag åkte banan två gånger. Den första var bättre än andra, för första gången så rammlade alla av 2 gånger. Samtidigt, andra gången ramlade bara jag av 2 gånger.. ingen annan :S och det gjorde ont.. sen åkte jag en sak som vi kallar ''soffa''
Så ser soffan ut :)
Sen igår åkte vi hem och vi landade 20 minuter innan vi skulle landa. Det gick bra, och nuu är jag vääldigt trött för jag kom hem 1-2 tiden och somnade dåå.. Sen idag gick vi upp ganska tidigt för att hämta vår hund. Han blev såå glad när vi kom. Imorgon ska jag vara med zofi. Skköööönt och kul, saknar henne asmycket <3
och snart kommer paula, om en vecka men ändååå..
KRAM
HANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0