Sportscamp

Nu är jag antagligen på sportscamp med Hanna och paula. Detta är tidsinställt och jag har tänkt skriva lite så ni har något att läsa om . Men problemet är att jag vet inte vad jag ska skriva om ?! :) hahah .... idag har jag varit me min brorsa och redigerat en film som jag han och Hanna gjorde när jag var hos min mormor och morfar. Den äger! Lägger antagligen upp filmen på bloggen så fort den e klar. Vi gjorde klart den idag. Men den blev fel. haha fail.
Paula och jag snackar om Funkyshow nu! Vi tänker att vi ska skippa snacket i början , för det blir ju lite .. dåligt ?! :p
För er som inte sett den checka detta --> http://www.youtube.com/watch?v=uJnjm-_cNDM
Finn ett fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0