Zofi cup

Hej , igår var jag med Hanna . Och igår kom jag hem från cupen. Den var otroligt bra! Jag hoppas värkligen vi åker dit nästa år. Allt var jätte kul och bra , förutom plaseringen dåra ;) Men vi vann typ 2 matcher . Jag tycker jag var jätte bra på några matcher och dålig på några . Jag gjorde 2 mål ! Det finns film på ett av målen som jag kan visa kanske. Men det var på en hörna , bollen kom hårt på marken och så sprang jag mot den och skarvade in den i målet ;) sen det andra var att jag kom springandes ochj så kom det en hög boll som jag knäade in brevvid målvakten .. ( haahah , borde sett skit fult ut ;) ) Men sen så gjorde jag en roolig målskchestt.. (kan inte stava det.) Jag sprang först "flygplanet" och sen hoppade jag upp  på min kompis rygg som sprang förbi publiken medans jag viftade med händerna :D . Vi blev jätte bra kompisar med ett annat lag . De va trreevlans ! Sen så var det Italienare där som typ alla i vårt lag dansade med på discot , ( discot var superduperkul.) Jag badade också med laget haha! Jag e stolt för jag hoppade från ungefär 8-9 meter :D Och så paddlade jag kanot med Emelie 1 gng , haha jag gungade i den och hon tyckyte de va ffett läskigt! och sen så med Siri ungefär kanske 3 gånger . Det var jätte kul , vi åkte ut så långt att en båt fick åka ut och säga att vi skulle åka in ;) Åkte också en grej efter båt , vet dock inte vad den kallas men ni kan få se en bild från gooogle och sedan en film när jag åkte första gången!
Sen när vi inte badade eller spelade fotboll , så .. spelade vi antagligen fotboll utanför vårt rum med andra , lyssnade på musik  eller kanske åt ? :) hahah berättar maybe mer sen ! Pussss
Sån åkte jag 2 gng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0