Zofi 'Text

Hej , jag har varit hos min mormor och morfar och jag kom hem idag. Idag när jag kom hem åt jag och sedan satte jag mig och kollade på Sverige-Japan. Vill bara påpeka att Sverige suger. Hos mormor och morfar gjorde jag massor med kul. Badade , Spelade spel , spelade fotboll och massa annat :) Bakade också mumsiga Cupcakes och vaniljmunkar ! Nu är det bara att tagga om till ssc. ( Stadium sports camp ) Åker på söndag och kommer hem en vecka senare typ. Och sen på måndag om en vecka åker jag till Gotland så räkna inte med någon bloggning. Imorgon tror jag jag ska ut och jogga och sen ska jag duuuuscha lääääääääääänge! Sen kanske bara slappa? :) Jag tycker det låter mysigt iaf♥ pussss zofiiiiiiii


Behind the scenes bild , Foto : Jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0