Hanna writing :]

Helluu! Jag är nog den första som skriver på denna blogg :)
Jag heter Hanna och jag gillar The Beatles. Jag är 12 år och ska fylla 13 i höst.
Jag har en annan blogg som heter www.hanniiiiie.blogg.se
Den kommer jag inte vara så aktiv på.
Men nu är vi tre stycken som ska blogga på denna blogg så det kanske kommer komma lite inlägg då och då.
Jag gillar att spela fotboll, har träningar 3 gånger i veckan och matcher dåochdå.
Idag har jag varit med Paula och vi har bakat rulltårta och sen har vi ätit lunch, sen åt vi efterätt sen åkte vi till vår match. Vi förlorade med 4-1 tyvärr..
Här är en bild på mig :)
Jag har brunt hår och bruna ögon..
Är ungefär 150 cm lång :)'
Hare bra :)
Hanna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0