lite sådär ja, (:

13 HAR DU:
Ett förhållande: nej
En bästa kill-vän: ja

En bästa tjej-vän: Japp!
Dejtat en av dina bästa kompisar: nee?
Blivit kär vid första ögonkastet: eh venne

Fått ditt hjärta krossat: Aa
Haft ett one night stand: nej ? 
Skrikit åt en lärare: vet inte , har säkert nåån gåång gjort det men minns inte.
Kysst någon och sedan ångrat dig: vene
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: vene
Några smycken som kostat över 1000 kr: nej eller jag vet inte
Snusat: NEJ VÄRKLIGEN INTE
Druckit alkohol: NEJ VÄRKLIGEN ITNE


11 DAGENS:
Klädsel: Jag vet inte, har inte klätt på mig än. Kanske en klänning eller shorts med linne? venne.
Frisyr: Toffs(för första gången typ)
Vill ha: tillbaka mitt halsband!
Drog: ingen
Saknad: vet nt min lärare kanske.
Sjuka:
Köp: inget hitills
Godis: inget.

Attityd: trött,glad :D
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: ... no comment.

9 FÖRSTA
Vän: minns nt kanske Rebecca eller nån.

Bil: jag har ingen.
Kärlek: Oscar tror jag

Husdjur: hamster
Semester: Grekland
Jobb: inget,
Köpta: vet inte
Konsert: vet inte

Fylla: ?

10 SENASTE
Personen som skickade sms: Paula tror jag
Personen som du kramade: farmor 

Personen som ringde dig: paula
Personen du sa ''jag älskar dig'' till:  vet inte
Alkoholdrycken: :S
Bilfärd: igår, till lidingö och hem.
Filmen du såg: Harry Potter
Gången du grät: I fredags

 

Måltiden: Max.. xd



8 SKULLE DU

Våga hoppa fallskärm: vet inte än
Våga hoppa bungyjump: nooo
Dejta något med väldigt mycket tatueringar: nee
Kalla dig själv lycklig: Ja, ganska!
Kunna gråta över en kille: japp
Kunna gråta över en tjej: japp
Ljuga för någon: jaa 
Kunna springa 50mil: Nja.. (jag har astma så det lär bli rätt jobbigt) Så nej!


HIHI HAR VÄLDIGT TRÅKIGT EFTERSOM KLOCKAN ÄR NIO..

SÅ VILLE GÖRA NÅGOT KUL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0