Packar

Hej. Håller på och packar för imorgon åker vi. För er som inte visste så ska jag åka till Frankrike med min familj imorgon. Det ska bli jätte kul. Först så åker vi till Paris och är där några dar sen ska vi åka till en ö som ligger utanför Marsille och heter Porquerolles. Så vi blir alltså borta i 2 veckor. Jag har varit i Frankrike 2gr förut en gång i bara på Porquerolles (de var 2 år sen) och en gång bara i Paris och de var jätte länge sen typ 5år. Men jag hoppas att Zofi håller igång bloggen bloggar till Hanna kommer hem om en vecka och jag om 2.

(bilderna är tagna från förra gången vi var där)

Kommentarer
Postat av: Susann Persson

Hej! vad kul din blogg verkar! kommer verkligen att läsa på din blogg lite mer! =P Ha en bra dag (:

2011-06-28 @ 12:53:56
URL: http://jade.se/reseerbjudanden
Postat av: Wilma - EN FOTOBLOGG!

Kommer ihåg när vi kollade på de där korten hemma hos dig :)

2011-07-11 @ 17:10:17
URL: http://imagons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0