Pauliz here

Tja. Mitt första inlägg här på bloggen har haft en blogg tidigare som heter pauliz.blogg.se. Men nu blopggar jag här med Hanna och Zofi. Här är lite fakta om mig:
• Jag har blont hår och blå gråa ögon
• På fritiden så går jag på piano och fotboll och är med kompisar bla Hanna och Sofi
• Jag gillar också att bli fotad av Sofi.
• Jag är ca 173 cm lång
• Jag är 12 år och fyller 13 den 3 augusti

Bra saker att veta om mig:

• Jag hatar mobeder och får typ panik så fort en kör förbi nära
• Jag ÄLSKAR ketchup
• Jag älskar att shoppa och är väldigt ofta i Täby centrum
• Jag brukar glömma bort vad mitt skype namn är och behöva fråga Sofi och då får hon skratt utbrott.
• Jag hatar när folk inte kommenterar på mina bloggar
• Jag har en hamster som heter Pyret Egon Blanck
This is me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0