Zofi

Hej bloggen !  Idag har jag varit hos doktorn och snackat och undersökt om mitt revben. Dom sa att jag skulle typ skriva dagbok när och hur det gjorde ont och sen så om de fortsatte så skulle jag gå tillbaka ! Och att vi skulle gå till en sjukgymnast. Så då har vi bokat tid till det . Ska dit på Tisdag :) Nu ska jag sätta mig vid min egna dator och ladda upp Funkyshow på Youtube så jag sedan kan lägga in den här på bloggen ! Kul va ? ;) Nu är det jätte dåligt väder och det tkr jag e väldigt dåligt . För det är ju sommarlov och då vill man vara ute och sola & bada och spela fotboll osv... Men det är inte så kul i detta väder .. "/  Håll koll hela tiden för snart kommer första funkyshow upp ! :D
Kramis Zoffi
Jag när jag skrev en dikt till vår lärare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0