Zofi

Igår var jag i Örebro och spelade 2 matcher med 97:orna , det va en cup men den skulle egentligen också varit tills idag men dom/vi åkte ut ! :/ Skulle igentligen sovit där men vi åkte ju ut så jag drog hem !! Cupen började i Torsdags men jag fick hoppa in för ngn åkte hem! Vi spelade kort mellan matcherna och snackade och kollade på andras matcher  men det ÖSREGNADE värkligen så det var inte så jätte trevligt. vi hade askul i Bussen för vi sjöng och taggade jätte mycke!! :D
För några dagar sen var jag med Paula i täby . Jag köpte ett likadant The beatles linne och en t-shirt på H&m.
Kommentera gärna om ni vill ha inläggen i videoinlägg eller text? :D Har gjort inlägg i video men vet ej om ska lägga upp :)
Min sötis Hanna som är i Grekland och blir brunis!

Kommentarer
Postat av: LOWA - En musikblogg

Sv: haha åh tack för att du tycker det, vad söt! :D

Hoppas att allt är bra med dig!

2011-06-20 @ 18:36:18
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0