Zofi här

Hej bloggen ! Nu är det Zofi som skriver . Igår var det min födelsedag , fast det känns som idag . Alltså det e den 16 idag för klockan är 42 minuter över 12 och Jag fyller år den 15 . Jag fyller inte år längre.. :(
Födelsedagen spenderades med Hanna och Paula och vi åt kina mat och spelade in vår nya Talkshow!!
FUNKY SHOW !

Jag redigerar ihop den nu . Vi har gått runt och intervjuat folk och annat ! :D Den kommer antagligen upp imorgon på bloggen ! Men ialfall . Jag fick presentkort på 1000 kr i täby, Kläder , minneskort , och en extern hård disk :D Och sen jätte rolig sak av min bästa fru hanna ( Ska förklara och lägga in bild senare ) <33333 och sen 12 kakor av Paulizen :D  Kul va? !:D Men jag lägger upp en liten random film och bilder nu så ni har ngt att garva åt innan showen kommer upp !
Ha det så kul ! Kramis Zoffan
Tjejen vi intervjuade- Klippet kommer snart !
Paula snackar med Kinaresturangen! ;)
Ett kort klipp när paula försöker hoppa lite..
Egentligen bättre kvalle men vet inte varför det blev så dåligt "/ <3
Puss ha det bra ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0