Zofi och Hannie

Hej nu är det Zofi som skriver . Fast jag är med Hanna. Som ni kanske har listat ut så fyller jag år idag. Har inte fått något än men det ska jag få senare hoppas jag .. xD haha . Hanna och jag och min bror och min pappie ska äta i centrum om 10 minuter så ska inte ta mer av min tid genom att skriva vad jag ska göra .
Bild från min förra födelsedag :)
HANNA:
Heeey jag vill gratulera Zofi <333
och ja.. ?
Vi har inga läsare :( fast inte så konstigt för att vi har inte sagt till nån om vår blogg men vi ska det snart;)
PÅ LÖRDAG SKA JAG TILL GREKLAND :D <33333333
ska bli skit kul, kanske bli nått inlägg där för det finns datorer.. (:
men annars, så kommer det om 2 veckor, men nu ska vi äta lunch nån stanns i centrum puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0