Zofi - Tälta

Igår tältade jag Sandra Hanna och paula i mitt tält på min baksida, det var kul och mys ! förutom att jag var tvungen att gå och kissa klockan 4 och sen klockan 7 följa med Paula. Idag så har jag spelat fotboll med Lovisa , nathalie , Josefine , Sofia och  , Yasemin . De var kul . Vi spelade fotboll och hade lite vattenkrig ! :D Hanna och Paula är i täby och handlar . Hanna skulle typ köpa jätte mycket och sen så ska dom köpa present till mig för jag fyller år imnorgon ! yippiee! Jag och Davidvilla/ida fyller år på samma dag . Jag ska ge henne en myra ! :D Men det var det för mig jag har nog inget mer att skriva . Antar att Hanna och Paula kommer att glömma bort bloggen men vi får hoppas på att dom inte gör de  ! Kramis
Happy chey i tältet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0