Naturorgenterade ämnen - Sjuk

Hej,
nu har jag också blivit sjuk, det går någon sjuka i hela vallentuna känns det som, det är jätte många som har blivit förkylda nu efter sommarlovet..
inklusive mig.

Nu har jag grovpluggat Naturorgenterade ämnen.
det var ganska jobbigt men nu har jag börjat fatta :D
Imorgon ska jag vara med Paula antgligen och plugga So.
Vi har prov på jätte många sidor på fredag..
och jag är sjukt dålig på So , så det är bra att börja i tid..

Här kommer bilder sen Grekland i sommras :)


När vi åkte banan efter båt - Sjukt roligt <33333

Det här var bananen!

Vårt flygplan hem

En ödla

Havet på en plats vi bara badade en gång <3

När vi skulle till stranden <3

Poolen

En loggerhead sköldpadda<3

Bästaste stranden!

Jag och ellen steker <3

Soffa, som vi åkte efter båt! Det var ännu roligare än bananen <33 :D

Det var många bilder, <3
Det är inte jag som har tagit dem, det är den andra familjen vi åkte med :)

Kram !
Hanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu äntligen så är dagens blogg avslutad, !

Förlåt för det dröjde ungefär 1 vecka tills den har avslutas, men nu är tävlingen avslutad, så

klicka på länken - http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-vinnarna-augusti-2011-11.html#comment - för att se vilka två vinnare det är!



Och om du inte vann så kommer det en ny omgång om ca 1 timme, så missa inte!

Ha en trevlig dag!



/ Tips, gilla gärna fansiten för att öka din chans varje gång när du tävlar

och du kommer inte att missa någon tävling för er som gillar fansiten eller något annat kul!

Så gör som 524 andra som gillar min blogg , så gilla du också för att inte missa något kul, eller

du kanske bara tycker om min blogg och vill gilla? http://facebook.com/mohammedipage

2011-09-05 @ 17:52:42
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0