Omg..

Aaah! Imorgon ska jag kanske gå till skolan, och då ska jag ha först ett prov som jag har missat (NO) och sen ett SO prov som jag missade provgenomgången på , och det är typ om lag och rätt, & det är jag inte särskilt bra på, så det kommer gå rätt dåligt antar jag. MEN!
Nu är det så att jag har en snääääääll kompis som skriver allt man ska kunna tills i morgon till mig på facebook!
Men det är bara 50 meningar typ.. så det lär gå asdåligt imorgon :(

Idag har jag inte gjort nått, vart hemma... Medans min klass var på museéum så jag har ju inte missat nått idag, vilket är bra. Jag har läst jätte mycket i min bok, från sidan 348 till 490. Nu har jag bara ungefär 40 sidor kvar, och det känns sorgligt! Fast det är en bok kvar i serien som är typ 600 sidor? :s
Men nu ska jag plugga lite, trorjag...

hejdå :DDDD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0