Pulka / H

Igår lånade jag boken Så länge vi båda andas och den är grymt bra. Det kan vara den bästa, men jag har ju inte läst klart den. Den skiljer sig vääldigt mycket från filmen, så man blir faktiskt liite besviken. Jag har läst ungefär 120 sidor ur den. Så ni förstår att jag har läst, kanske.
Jag läste nästan hela kvällen igår, jag var först med Sofi, vi läste!
Sen åkte jag hem runt 5-6 tiden.
Fast jag pluggade också igår kväll efter maten, har kommit jätte långt efter i ganska många ämnen.
Jag ska ha både So och No prov på måndag, jag ska vara klar med NO läxan och franska läxan då, och jobbat lite i matteboken. Så det måste jag göra mycket med, man jag har redan pluggat lite.
Idag har jag läst, och pluggat. Vi blev bjudna på en ''Pulkaeftermiddag'' med våra kompisar, så vi har åkt. Men det gick inte så bra när min pappa skulle åka... Aja..
Så nu sitter bara jag och Kasper hemma och gör ingeting, kollar lite på Harry Potter, den sista filmen tror jag.
Imorgon ska vi ha fotbollscup klockan 7-10 på kvällen ...
Och träning! Men på träningen ska vi snacka taktik och sånt typ! :D
Hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Johanna - HOBBYFOTOGRAF

svar: tack :))

2012-02-09 @ 19:47:20
URL: http://johannamariakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0