Duschat

Hej! Kom precis ut ur duschen, sjöng tydligen jätte högt när jag duschade så Antons kompis i telefon hörde! PINSAMT. Men iallafall så var jag på träning innan. Det var kull.
Har inte gjort så mycket annat förutom skolan och där började min grupp med musik (Min grupp hade Hk förra året/terminen.) Och det var jätte roligt! Vi fick dela in oss i två grupper och jag Hanna Erik och Jonis var i en grupp. Jonis sjöng med mig och jag spelade piano samtidigt och Hanna spela trummor och Erik bas! Nästa gång ska vi uppträda efter lite mer övande. Men det lät jätte bra.
Men nu ska jag jobba lite på våran SO läxa och sen äta.

En bild fårn Frankrike i sommras! :)
Kram Paula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0