L Å N G T / Z O F I

Idag sov Alicia hos mig. Igår storstädade vi mitt hus. Vi fick 200 kr var av mina parents ! Hon sov hos mig asså från igår tills idag. Igårkväll så åkte vi med pappie och köpte massa godis och sånt sen så när vi kom hem spelade vi singstar fast de heter typ lips men och så filmade vi de så det kanske kommer en video. Idag när vi gick upp så vaknade vi typ klockan 11. Det skulle komma en tjej och köpa min dansdräkt 12:30. Vi gick upp och började göra mat och sen så när den var klar så kom dom så då kunde vi ju inte äta , men ialfall det gick snabbt och nra och jag blev rikare (a) haha. Sen åt vi den kalla maten ... haha nej men den va varm . Efter det gick vi till Alicia och bytte om för träning. Vi åt en kaka och drack cider och sen åkte till träningen :D Det var jätte roligt. Fast hallen suger man glider runt, typ man kan springa och halka lite random. Sen efter det fick jag skjuts hem och då duschade jag och de va läskigt för somsagt jag var själv hela dagen ;) Eller jag var ju med Alicia men mina föreldrar kollade på Axel (min broooder) när han spelade SM. Sen kom Alicia och då fotade vi och sen kom dom hem och då så redigerade vi bilder och sen gick alicia . För typ en halvtimme sen. Och nu sitter jag här och skriver detta duuunderlånga inlägg xd
Här är en bild på Alice som jag tog!  LÄGGER IN MER SEN
Kram zofi ja00 . BTW : Det har snöööat skit mycket !♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0