Täby

Idag har jag först vart i skolan, där hade vi först no, vi hade prov.. men det gick bra, tror jag. För jag kunde allt, det var ganska enkelt ifall man tränade. Sen hade vi So,träslöjd,engelska och franska. Franskan var asnajs.
Vi fick sluta en kvart tidigare, sen var alla på ''bushumör'' så ja, vi lyssnade på musik och gjorde någon översättning. Men det gick ganska snabbt, sen åkte jag rebecca och paula hem till paula och fixade nått, väntade och gick sen till tåget. Vi tog tåget till täby och gick runt och köpte lite saker, jag o paula skulle egentligen köpa röda linser eftersom vi någon gång ska göra en vampyrfilm. Men det gick inte så bra, för det fanns bara ettårslinser där det var ''udda'' färger, men vi skulle köpa 3 månaders linser, men där fanns bara vanliga färger som grön, blå , brun osv...
Sen åkte vi hem..........
Nu har jag ätit nachos med min mamma och nu är hon ute med hunden, ikväll ska jag kolla på Breaking Dawn eftersom jag är ett stort Twilight-fans!
ÄLSKAR DET!
faktiskt tror jag att jag ska starta en ny blogg, själv.. Denna blogg funkar inte så bra, ingen bloggar , det leder till att ingen läser den.
Sofi är i dalarna med sin familj, dem är hos sin mormor och morfar, men hon kommer hem imorgon. Hon skickade ett sms till mig att hon hade sett norrsken! Awesome!
Men vi höres. Förresten, imorgon venne vad jag ska göra, men på söndag kanske jag ska åka snowboard med sofi och paula. Det kommer bli najs ifall det blir så. Då kommer det blider när vi åker! Vi är nybörjare, så Dont laugh!
Kram


Fräääsh bild! Mitt öga (:

ÅÅÅh detta är på breaking dawn när dem gifter sig ! Den scenen ...
Är så fantastiskt fin <33333333

Kommentarer
Postat av: becca

awesome !

2012-01-28 @ 20:31:57
URL: http://beccaforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0